23 Ocak 2013 Çarşamba

EMRE ÜSTÜNUÇAR İLE SİGARAYI BIRAKANLAR ANLATIYOR...


Merhaba Allen Carr ekibi,
    Yaklaşık 8 ay evvel tamamen annesinin zoru ile onu kırmamak adına tanıştığımızı hatırlıyorum. Bana kırılmasını istemedim,6 saat sonra bir işe yaramadı halen içiyorum demek için geldiğimi biliyorum. Nerden bilebilirdim bu kadar doğru bir iletişim ile karşılaşabileceğimi? Kim düşünebilirdiki yalnızca 1 seanstan sonra sigaradan kurtulabileceğimi,hatta aylarca insanları sizlerle tanıştırmak adına çırpınabileceğimi...!!(ömrüm olduğu sürece bu devam edecektir) Sigara genç yaşıma rağmen uzun süredir içmekten usanmadığım,benim için en büyük haz ve keyifti.Emre hoca bu cümleye okuyunca kızacak:) Allen Carr metodu ile tanışmadan önceki fikirlerimdi bunlar.Günlük ortalama 2 paket ve üzeri içen biri olarak,onun ne HAZ nede KEYİF olmadığını anlamama emek veren,beni gerçekten DÜNYANIN EN MUTLU SİGARA İÇMEYEN BİREYİ HALİNE GETİREN,Başta Emre ÜSTÜNUÇAR olmak üzere tüm ALLEN CARR ekibine minnettarım. Bugün içilen ortamda durmak bile beni içenler adına çok üzüyor. Altını çizerek söylemeliyim ki sigara bırakma amacı ile orda bulunmadım!! Sigaradan kurtulmamı sağlayan 3 faktör şunlar olmuştur; Sadece samimi olarak orda bulunmak,beynimize yerleşmiş beyaz yalanların çürütülmesine izin vermek ve en önemlisi Allen CARR hizmetinde bulunanlara 72 saat süre vermek. Üzerinden aylar geçmesine rağmen,bugünkü keyifim ve rahatlığım 4.günün aynısıdır... Gelelim Allen Carr ın bana kazandırdıklarının birkaçına, 1-Sinirli bir insan olmadığımı öğrendim. 2-5 saat uykunun insana yetebildiğini gördüm. 3-Sigara kullanmadığım sürece beni hiçbişeyin mutsuz edemeyeceğini biliyorum. 4-10 yıldır şeker atmadığım çayın acı olduğunu farkettim :)...............vb Son olarak sigara içen bir insanın hayatı boyunca,kendisine yapabileceği en büyük maddi ve manevi yatırımın SİGARA İÇMEMEK OLDUĞUNU düşünüyorum.Bu bilinci bana aşılayan sizlere yani ALLEN CARR ekibine destek olmak benim için her zaman keyif olacaktır. Saygılarımla Cihan MUT 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder