23 Ocak 2013 Çarşamba

EMRE ÜSTÜNUÇAR İLE SİGARAYI BIRAKANLAR ANLATIYOR..


Sn Emre Üstünuçar ,
   uzmantv.com adresinde Allen Carr yöntemiyle sigarayı bırakma başlıklı tüm videolarınızı izledim.Bu kadar etkili ve mükemmel bir sunum yapmamış olsaydınız belki o seminerlerde bende bulunmuş olacaktım:) sadece videoları izlemem bile sigarayı bırakmama yetti, sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum!!! Ben bu sorundan çok şükür kurtuldum. Yaşam güzel ve çok yoğun gidiyor. Önümüzdeki hafta sonu eş başkanlığını yürüttüğüm bir bilimsel toplantı var. Bu nedenle tempo olağandan yüksek ama benim için her şey yine de çok güzel. Emre Bey'e teşekkür mesajı göndermek istiyorum. Şimdilik her şey yolunda. Sevgilerimle, DEÜ Tıp Fakültesi Prof. Dr. Serpil Salaçin Adli Tıp Anabilim Dalı Başkanı Balçova- İzmir 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder