23 Ocak 2013 Çarşamba

EMRE ÜSTÜNUÇAR İLE SİGARAYI BIRAKANLAR ANLATIYOR...


Emre bey merhaba...
   Başardım bence...çünki 32 senedir hiç denememe rağmen hep derdim ki..bir gün tam bir gün hiç içmesem bir daha içmem..bırakıp başlayanlara çok şaşırırdım,başardılar ve niye vazgeçtiler diye...vs..vs.. hiç bir kural, hiç bir doğru yok bence bu konuda tam olarak.. daha doğrusu doğru ve gerçekler o an içinizde ne varsa onlar..onlar da tabii ki değişiyor hepimize göre..neye inanırsanız,neyi görürseniz doğru o oluyor.. son derste bırakmak gibi bir inancım yoktu,yıkık vaziyetteydim..istek var ama inanç yoktu..zor görünüyordu her şey...ama bir şey oldu işte o anlarda..son sigarayı içtim ve bitti her şey..inanıyorum ki bitti..çünki 32 sene hiç bırakmadan içmiştim..gerçekten başarı idi..teşekkür ederim size ve yardımlarınıza.. Filiz Samaklıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder