23 Ocak 2013 Çarşamba

EMRE ÜSTÜNUÇAR İLE SİGARAYI BIRAKANLAR ANLATIYOR...


Sevgili Allen Carr yetkilileri ve terapistleri,
   Öncelikle sayenizde 30 senedir içtiğim sigaradan kurtuldum. Artık değil sigara içmek, sigara içilen ortamlarda bile bulunamıyorum. Açık havada bile sigara içildiğinde rahatsız oluyorum. Sigarayı bırakalı tam iki ay bitti. Yönteminiz hakkında ne desem ne anlatsam bir şey ifade edemez. Bunu yaşamak lazım diye düşünüyorum. Sigarayı bırakmanın bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim demek çok klasik bir yaklaşım olacak ama öyle. İlk başlarda kendim bile inanamadım. Bu işte bir bit yeniği var deyip durdum ve de birden bire içimdeki nikotin canavarının ortaya çıkıp yeniden beni esir almasından korkmadım değil:) sizlerin gerek terapide gerekse daha sonra mail yoluyla motive etmeniz çok güzel bir yaklaşımdı. Teşekkür ederim Allencarr ve de sevgili Emre.... 
HATICE BINGÖL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder